foto prezent-46I v případě, že nepotřebujete zařídit „svatbu na klíč“, bude ve svatební den třeba někoho, kdo zkoordinuje všechny svatebčany i dodavatele, abyste se vy mohli soustředit pouze na sebe. Pokud nebudete chtít nikoho ze svých blízkých zatěžovat touto povinností, máme pro vás řešení – službu „Koordinace svatebního dne“, kdy svatební koordinátorky dohlédnou na zdárný průběh celého dne, dodržení harmonogramu a hladkou návaznost jednotlivých částí i všech vašich dodavatelů. Budou na místě jen pro vás, poradí v každé situaci, doladí všechny detaily a vyřeší všechny organizační zádrhele, aniž by to narušilo průběh dne. Zaručí, že váš velký den bude nezapomenutelný a bezstarostný – pro vás i vaše hosty.
Počet hodin koordinace a počet koordinátorek záleží na vás a rozsahu vaší svatby. Naším cílem je poskytnout perfektní servis a zajistit hladký průběh svatebního dne při optimálním počtu koordinátorek a proto jsme nacenili základní varianty.

 

Ceny:

Koordinace menší svatby (do 20-30 hostů) – 1 koordinátorka

  • 4 hodiny: 3.500 Kč
  • 8 hodin: 5.500 Kč

Koordinace středně velké svatby (30-50 hostů) – 2 koordinátorky

  • 4+2 hodiny: 4.500 Kč (jedna koordinátorka 4 hodiny, druhá 2 hodiny)
  • 8+2 hodiny: 6.500 Kčfoto prezent-53

Koordinace velké svatby (nad 50 hostů) – 3 koordinátorky

  • 4+4+2 hodiny: 5.500 Kč
  • 8+4+2 hodiny: 7.500 Kč

Jsou však možné i jiné varianty počtu hodin i koordinátorek dle vašeho přání. Minimální počet hodin v případě samostatné služby „koordinace svatebního dne“ jsou čtyři. V ceně je schůzka předem na místě pro domluvení detailů. Po Praze je doprava v ceně, mimo Prahu 8 Kč/km.

Pro zpracování kalkulace pro vás nás můžete kontaktovat.