krajeni-dortu-1Aby váš svatební den odpovídal vašim představám a mohli jste si jej naplno užít bez starostí, neobejdete se bez důkladné přípravy a precizní organizace. Přestože si dokážete zařídit mnoho věcí sami, zkušenosti naší svatební agentury vám pomohou vyhnout se chybám a dotáhnout vše do detailů. Každá svatba vyžaduje jiný rozsah příprav a souvisejících služeb podle náročnosti organizace, počtu hostů a velikosti rozpočtu. Proto každému sestavujeme nabídku na míru. Přesné složení služeb spolu probereme a pak vás podpoříme v těch oblastech, kde to právě vy potřebujete.

Pro základní orientaci jsme pro vás nacenili tři vzorové kalkulace. Pro sestavení vaší kalkulace na míru nás  můžete kontaktovat.

 

Svatba na klíč – vzorová kalkulace 1.

  • Sestavení harmonogramu svatebního dne
  • Sestavení harmonogramu příprav a rozpočtu svatby
  • Vedení přehledu svatby
  • Veškerá komunikace s lokalitou svatby a domluvenými dodavateli
  • Zajištění svatebních oznámení
  • Návrh barevného či tematického konceptu a stylu svatby
  • Zpracování konkrétního návrhu uspořádání a dekorací obřadního místa a místa hostiny dle zvoleného konceptu
  • Návrh, doporučení a zajištění všech dekorací a květin pro nevěstu, maminky, korsáže, atd.
  • Návrh rozmístění stolů a uspořádání svatební tabule, zakreslení a grafické zpracování plánu zasedacího pořádku
  • Zajištění zapůjčení inventáře a mobiliáře na obřad i hostinu
  • Samotné dekorování místa obřadu a hostiny v den svatby (2 koordinátorky na 2 hodiny)
  • Zajištění fotografa
  • Zajištění kameramana
  • Zajištění svatebního dortu včetně pomoci se zvolením designu dortu a zajištění ochutnávkyfoto prezent-50
  • Zajištění kadeřnice a vizážistky pro nevěstu (případně maminky a další)
  • Koordinace svatebního dne – 1 koordinátorka na 3 hodiny

Cena: 20.000 Kč

Svatba na klíč – vzorová kalkulace 2.

  • Sestavení harmonogramu svatebního dne
  • Sestavení harmonogramu příprav a rozpočtu svatby
  • Vedení přehledu svatby
  • Veškerá komunikace s lokalitou svatby a domluvenými dodavateli
  • Zajištění svatebních oznámení
  • Návrh barevného či tematického konceptu a stylu svatby
  • Zpracování konkrétního návrhu uspořádání a dekorací obřadního místa a místa hostiny dle zvoleného konceptu
  • Návrh, doporučení a zajištění všech dekorací a květin pro nevěstu, maminky, korsáže, atd.
  • Návrh rozmístění stolů a uspořádání svatební tabule, zakreslení a grafické zpracování plánu zasedacího pořádku
  • Zajištění zapůjčení inventáře a mobiliáře na obřad i hostinu
  • Samotné dekorování místa obřadu a hostiny v den svatby (2 koordinátorky na 2 hodiny)
  • Zajištění fotografa
  • Zajištění kameramana
  • Zajištění svatebního dortu, sweet baru a koláčků včetně ochutnávky a pomoci se zvolením designu dortu.
  • Návrh a realizace výzdoby sweet baru, zapůjčení stojanů a táců a zajištění dalších doplňků
  • Zajištění kadeřnice a vizážistky pro nevěstu (případně maminky a další)
  • Doporučení lokalit pro svatbu, zjišťování dostupnosti a rezervace míst(a)
  • Doporučení svatebních salonů, konzultace při výběru šatů
  • Zajištění snubních prstenůdekorace-3
  • Návrh a zajištění večerního programu pro hosty
  • Zajištění dopravy pro nevěstu s ženichem a pro hosty
  • Zajištění hudby k obřadu
  • Zajištění DJ nebo kapely na večer
  • Zajištění hlídání dětí během svatby, programu pro děti či dětského koutku
  • Zajištění ubytování vašich hostů
  • Zřízení a správa svatebního webu
  • Koordinace svatebního dne – 2 koordinátorky na 3 hodiny

Cena: 35.000 Kč

Svatba na klíč – vzorová kalkulace 3.

  • Sestavení harmonogramu svatebního dne
  • Sestavení harmonogramu příprav a rozpočtu svatby
  • Vedení přehledu svatby
  • Veškerá komunikace s lokalitou svatby a domluvenými dodavateli
  • Zajištění svatebních oznámení
  • Návrh barevného či tematického konceptu a stylu svatby
  • Zpracování konkrétního návrhu uspořádání a dekorací obřadního místa a místa hostiny dle zvoleného konceptu
  • Návrh, doporučení a zajištění všech dekorací a květin pro nevěstu, maminky, korsáže, atd.
  • Návrh rozmístění stolů a uspořádání svatební tabule, zakreslení a grafické zpracování plánu zasedacího pořádku
  • Zajištění zapůjčení inventáře a mobiliáře na obřad i hostinu
  • Samotné dekorování místa obřadu a hostiny v den svatby (2 koordinátorky na 2 hodiny)
  • Zajištění fotografa
  • Zajištění kameramanadekorace-30
  • Zajištění svatebního dortu, sweet baru a koláčků včetně ochutnávky a pomoci se zvolením designu dortu.
  • Návrh a realizace výzdoby sweet baru, zapůjčení stojanů a táců a zajištění dalších doplňků
  • Zajištění kadeřnice a vizážistky pro nevěstu (případně maminky a další)
  • Doporučení lokalit pro svatbu, zjišťování dostupnosti a rezervace míst(a)
  • Doporučení svatebních salonů, konzultace při výběru šatů
  • Doprovod na zkoušku šatů (3 salony)
  • Vyzvednutí svatebních šatů z půjčovny a jejich vrácení po svatbě
  • Zajištění snubních prstenů
  • Návrh a zajištění večerního programu pro hosty
  • Zajištění dopravy pro nevěstu s ženichem a pro hosty
  • Zajištění hudby k obřadu
  • Zajištění DJ nebo kapely na večer
  • Zajištění hlídání dětí během svatby, programu pro děti či dětského koutku
  • Zajištění ubytování vašich hostů
  • Zřízení a správa svatebního webu
  • Zajištění občerstvení před obřadem / welcome drinku
  • Zajištění individuálního kurzu pro nácvik prvního tance
  • Koordinace svatebního dne – 2 koordinátorky: jedna 8 hodin, druhá 5 hodin

Cena: 45.000 Kč

Kromě těchto položek si můžete doobjednat tyto služby:

  • Rozeslání svatebních oznámení
  • Zajištění programu pro hosty z ciziny na další dny
  • Zajištění předsvatební relaxace pro ženicha a nevěstu
  • Pomoc s vyřízením administrativy spojené se sňatkem pro svatbu s cizincem
  • Doprovod na prohlídky lokalit při výběru vhodného místa pro svatbu
  • Zajištění rozluček se svobodou
  • Zajištění předsvatební večeře či posvatební snídaně / brunche
  • Zajištění oddávajícího pro symbolický sňatek
  • Delší koordinaci ve svatební den, více koordinátorek
  • Další služby dle domluvy